Με την χρήση της σελίδας συγκατατίθεστε στην χρήση των cookies και αποδέχεσθε την πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας.
Αποδοχή Όροι Χρήσης

Αναζήτηση

Αναζητήστε διατροφικές ενότητες, άρθρα, συνταγές και διατροφικούς ορισμούς πληκτρολογώντας τον τίτλο ή μία λέξη.

Λεξικό Διατροφής

Λεξικό Διατροφής

Εμπλουτίστε τις διατροφικές σας γνώσεις μέσα από το λεξικό διατροφής μας.

Λεξικό Διατροφής

Επεκτείνετε τις γνώσεις σας μέσα από το λεξικό διατροφής μας. Μπορείτε να αναζητήσετε τους ορισμούς που σας ενδιαφέρουν αλφαβητικά πατώντας ένα από τα γράμματα παραπάνω.

Το αβοκάντο είναι ένα φρούτο με ιδιαίτερη και υψηλή διατροφική αξία, καθώς είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

Το ανθότυρο είναι ένα μαλακό τυρί χαμηλό σε λιπαρά και αλάτι. Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, φωσφόρου και σεληνίου. Δοκιμάστε το με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, τόσο σε αλμυρές όσο και γλυκές παρασκευές!

Το αυγό αποτελεί μία εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων. Ωστόσο, συχνά προτείνεται ο περιορισμός της κατανάλωσης του. Δείτε πόσα αυγά μπορείτε να φάτε για καλή υγεία.

Τα τελευταία χρόνια η βρώμη έχει γίνει αρκετά δημοφιλής λόγω της υψηλής διατροφικής της αξίας.

Το γάλα αμυγδάλου αποτελεί ένα φυτικό ρόφημα, το οποίο είναι πλέον αρκετά διαδεδομένο και καταναλώνεται αντί του αγελαδινού γάλακτος από vegans και μη.

Το δαμάσκηνο είναι πολύ θρεπτικό, πλούσιο σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Ως φρούτο προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, ενώ βοηθά και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Κλείστε Ραντεβού